Rondje langs de velden….

Het combi team Arum/Stormvogels’64 2 speelde afgelopen zaterdag een prima wedstrijd tegen IJ.V.C. 3. Het werd maar liefst 8-4, met o.a. drie doelpunten van Sjaak Bakker. Het tweede is sinds een aantal weken gecombineerd met het derde, beide teams hadden moeite om elke zaterdag weer 11 spelers de wei in te krijgen. Door deze overwinning heeft het tweede weer aansluiting met de top van de res. 5e klasse.
de meeste van de overige v.v. Arum teams verloren hun wedstrijd afgelopen zaterdag. Alleen de JO11-1 en de JO09-1 waren daarop een uitzondering. Zij wonnen met 12-0 en 7-2.
Vorige week verloor de JO11-2 helaas de laatste poulebekerwedstrijd van Tzummarum. En zijn daardoor geen ronde verder.
Alleen Arum 2 en de JO13-2 zijn een ronde verder in het bekertoernooi. De volgende tegenstander in de beker is wat Arum 2 betreft bekend. Zij spelen op zaterdag 16 december uit tegen 4e  klasser Franeker 2.

Ook de nieuwe competitie-indeling voor de JO07 is bekend (o.v.b.). Het jongste team van de v.v. Arum is ingedeeld met Stormvogels’64, Nicator en Berlikum wanneer ze met hun tweede competitie-ronde beginnen is nog even de vraag.

31 oktober 2017