Robert niet te passeren

Het “eerste” van de v.v. Arum pakte afgelopen zaterdag een punt tegen koploper Makkum. de wedstrijd eindigde zoals die begon n.l.: 0-0. Dat de nul werd gehouden kwam vooral door Arum doelman Robert Rinia. De veteraan en oud-Makkumer was niet te passeren deze middag. Maar naast de uitblinkende Rinia stond het verdedigend, ondanks de vele afwezigen, prima bij Arum. Met name de andere veteraan in het veld Mark Reinsma speelde een prima wedstrijd. Het puntje betekent dat Arum nu op een 18 punten komt. Maar qua degradatie en nacompetitie en of “veilig spelen” is nog niets zeker. In dat kader speelt Arum overigens komende zaterdag de tot nu toe belangrijkste (inhaal)wedstrijd van het seizoen, uit tegen Beetgum. Aanvang 14.30 uur.
Een prachtig foto-verslag van onze v.v. Arum  1 fotograaf Willem Rienk Miedema kunt hier bekijken.

1 mei 2018