Rondje langs de velden…..

Afgelopen zaterdagen 28 april en 5 mei speelden een aantal v.v. Arum teams inhaalwedstrijden. Het Twadde won in een prima wedstrijd van Oeverzwaluwen. In Koudum werd het 4-1 door doelpunten van Mike van Dorsselaer, Douwe Sieswerda, Noah Akkerman en Jens Hilarides. Zie voor verslagje ook Facebook pagina v.v. Arum.
De JO11-2 kwam net iets te kort op 28 april tegen MKV, 3-2. En de Jo15-1 won afgelopen zaterdag met 5-3 van Mulier door doelpunten van Rinnert Tolsma 2x, Wouter Oppendijk 2x en Egbert Groot.
De JO17-1 kwam 26 en 28 April in actie respectievelijk tegen Joure en Bolsward. Beide wedstrijden eindigden in een 3-3 gelijkspel. Afgelopen zaterdag won het met 3-0 van MKV’29 en de JO17-1 lijkt de weg omhoog te hebben gevonden!
Komende zaterdagen dagen zijn er weer volledige pragramma’s

8 mei 2018