Kampioenswedstrijd JO11-1 en huldigingen kampioenen

De kampioenswedstrijd Arum JO11-1 tegen Franeker JO11-6 die afgelopen zaterdag niet is doorgegaan wordt zaterdag 3 december om 10.00 uur gespeeld in Arum. Bij minimaal een gelijkspel is ook Arum JO11-1 kampioen. Na afloop van deze wedstrijd zal om 11.00 uur sowieso de huldiging plaatsvinden van de kampioenen: Arum/Stormvogels’64 JO13-1 (D1) en de JO11-2 en dus misschien de JO11-1?

De kampioensmedailles e.d. zullen worden uitgedeeld en er volgt een fotosessie waarbij de kampioenen zullen worden vereeuwigd. Daarna krijgen de spelers een traktatie in de kantine. Voor de ouders staat er een lekker bakje koffie klaar.

Dus kom voor de wedstrijd van de JO11-1 en de officiële huldiging zaterdag a.s. naar sportpark de Bining.

(bij de foto (Anneke Westra): Arum JO09-2 op 8 oktober jl. in actie tegen Franeker. De tegenstander speelt duidelijk op balbezit)

29 november 2016