Winterstop: eind- en tussenstanden

Afgelopen zaterdag 10 december kwamen er nog een drietal v.v. Arum teams in actie. (verslag Arum 1 en 2 staan al op de site). De JO17-1 (B-junioren) speelden ook hun laatste wedstrijd voor de winterstop. Om ’s morgens 9.00 uur, het was nog bijna donker, tapten de jongens af op sportcomplex Schatsenberg te Menaam. Het werd een makkelijke overwinning tegen DFC (Dronrijp Foarut Combinatie) Uiteindelijk stond er een 9-1 einduitslag voor Arum/Stormvogels’64 op het scorebord. De doelpunten werden gemaakt door Dirk Henk Kuipers (2x), Noah Akkerman (2x), Jort de Jong (2x), Jens Hilarides (2x) en de mooiste kwam van Kors Doedens. De Arumer keeper B.W. Mollema had weinig te doen (zie foto).
En daarmee is het voor alle Arum teams winterstop. En kunnen we de balans qua eind- en tussenstanden opmaken. Drie pupillen teams kampioen in de najaar-reeks, de beide JO-9 teams, tweede en derde. De Dames werden knap vierde, de JO15-1 vijfde. Het tweede staat voorlopig zesde. Het eerste bezet de elfde plek en de JO17-1 staan voorlopig, na vier wedstrijden op een mooie tweede stek.
Zie hier voor de eind- en tussenstanden: eind- en tussenstandenlijst v.v. Arum

14 december 2016