Rondje velden: kampioen?

Komende zaterdag spelen de meeste v.v. Arum de laatste competitie wedstrijd van dit seizoen. Voor de winterstop hadden we drie kampioenen. Zijn er nog teams die daarvoor in aanmerking komen? De JO11-2 zou nog kampioen (voor de winterstop ook kampioen) kunnen worden. Maar dan moet het tegen concurrent Oeverzwaluwen komende zaterdag (11.00 uur in Arum) winnen en ook nog met een aantal doelpunten verschil. Want er liggen nog twee andere teams op de loer. Spannend dus. (saillant detail: Oeverzwaluwen schakelde Arum JO11-2 uit in de vierde ronde van de beker op penalty’s)
Ook om 11.00 uur maar dan in Achlum (in Arum ligt het hoofdveld “over de kop”) speelt de JO17-1 de kampioenswedstrijd tegen de nummer twee F.V.C. . Het Arum/Stormvogels combinatieteam JO17-1 moet winnen. Ook Oosterlittens kan namelijk nog kampioen worden. “Slapend kampioen worden is er ook dit jaar weer niet bij”. Zo sprak een JO17-1 speler. Na afloop van de nipt gewonnen uitwedstrijd (3-2) tegen Stiens afgelopen zaterdag.

Volgende week een update van de resultaten e.d. van alle andere v.v. Arum teams

17 mei 2017