Eindresultaten alle teams

Afgelopen zaterdag werden de laatste wedstrijden gespeeld van dit seizoen. Arum 1 (het eerste) (handhaving 4e klasse) en de JO17-1 en JO11-2 (beide kampioen) hebben we de afgelopen weken al genoeg aandacht gegeven. Nu volgt een opsomming van alle andere v.v. Arum teams:

Arum Vrouwen
De competitie van het vrouwen team werd steeds kleiner. In een uiteindelijke competitie met 5 teams werd Arum vierde met drie overwinningen.

Arum 2
Voetballend kan het tweede makkelijk mee in deze klasse. Scoren is echter het probleem. Dus behaalde het tweede dit seizoen te weinig punten.

35+
Eindigde na een paar knappe resultaten op een keurige derde. volgend seizoen weer een stapje hoger.

De JO15-1
Deed in de voorjaarsreeks in het begin volop mee om het kampioenschap. Daarna verloor het een paar keer nipt en daardoor zakte dit team in de tweede helft van de competitie naar plek vier. Maar plezier staat voorop en dat was er in dit team zeker!

De JO13-1
Kreeg het een klasse hoger na het kampioenschap in de najaarsreeks een stuk moeilijker. won uiteindelijk 1 wedstrijd en bood diverse tegenstanders de nodige tegenstand

De JO11-1
Kreeg het een klasse hoger na het kampioenschap in de najaarsreeks ook een stuk moeilijker. Desondanks werd het knap vierde.

De JO09-1
Werd keurig tweede. Net als voor de winterstop. Draaide dus een prima seizoen.

De JO09-2
Promoveerde na een prima najaarsreeks ook. Het werd een zware competitie waarin het toch 9 punten pakte! super.

De JO07-1
De allerkleinsten speelden twee competities na de winterstop en behaalden een aantal mooie overwinningen.

Zie voor de eindstanden hier: uitslagen_en_standenlijst 2017

29 mei 2017