Rondje langs de velden……

De laatste wedstrijden, na de winterstop en de eind- en tussenstanden
Afgelopen zaterdag werden de laatste competitiewedstrijden van 2017 gespeeld. De JO13-2 won nipt in een spannende wedstrijd met 4-3 van A.V.C. Het team van de coaches Francis van der Heuvel en Michel Jorna werd door deze overwinning tweede in de eindstand van de Najaarsreeks.
De goals werden gescoord door Liam 2x, Roy en Remco beide 1 keer. Ook is er afgelopen een nieuwe teamfoto van dit team gemaakt, klik hier
Het Arumer Vrouwen zevental maakte er thuis tegen Berlikum een waar doelpunten festijn van. Het werd uiteindelijk 10-7 voor Arum. En daarmee staat Arum mooi op een voorlopige vierde stek.
De JO17-1 speelden hun thuiswedstrijd tegen Makkum in het “vissersdorp”. De JO17 creëert te weinig kansen de laatste wedstrijden. Er werd in laatste vier wedstrijden maar 1 keer gescoord. Ook tegen Makkum scoorde het niet. En moest men ook deze wedstrijd een overigens terechte nederlaag incasseren. Het was vooral tegenhouden deze wedstrijd. Het bleef bij 0-4.

Team veranderingen na de winterstop
In overleg met de leiders en trainers heeft de TC de volgende veranderingen qua teams voor na de winterstop doorgevoerd:
De JO15-1 wordt na de Winterstop JO17-2. Hierbij gaan enkele spelers uit de JO17-1 naar dit JO17-2 team. De JO17-1 wordt aangevuld met enkele spelers uit de Senioren, waar op dit moment een overschoot aan spelers heerst.
De JO13-1 wordt in zijn geheel de JO15-1. En de JO13-2 wordt de JO13-1. Maar blijft een zevental.
Zodra de competitie indelingen bekend zijn zullen we meer mededelingen doen ook omtrent wie in Achlum en wie in Arum. En het niveau qua indelingen.

Eind en Tussen-standen
De najaarsreeks zit erop voor de meeste v.v. Arum en Combi-teams. Daarom hieronder in pDF bestand de eindstanden en tussenstanden (+beker)

uitslagen_en_standenlijst

18 december 2017