Rondje langs de velden.

Vlieland twee wedstrijden….
Er gingen afgelopen zaterdag een aantal wedstrijden niet door omdat de tegenstander afbelde. De JO17-1 en de JO17-2 kwamen daardoor niet in actie. Ook de tegenstander van JO09-1 belde af…..
Maar dat bleek de tegenstander van de JO11-2 te zijn. Dit team stond al op het veld thuis te wachten. Maar er kwam geen tegenstander. Omdat V.S.V. (Vlieland) JO13-1 naar Arum kwam, onze JO13-1 zou eigenlijk naar Vlieland, maar het veld was daar niet beschikbaar en de Vlielanders al  vroeg in Arum waren heeft dit team maar even tegen onze JO11-2 gespeeld. V.S.V.’31 won met 2-0. Maar moest later op de morgen met een 13-0 nederlaag tegen Arum JO13-1 huiswaarts keren. Tussen deze twee thuiswedstrijden kwam de JO11-1 nog in actie. Tegen Makkum JO11-2 werd met 2-1 gewonnen. Onze JO09-1 kwam dus ook niet actie, maar haalt deze wedstrijd komende zaterdag in.
De JO07-1 kwam in Franeker in actie en verloren met 2-1 van Franeker en won met 2-1 van Minnerstga. Het Vrouwen-team kreeg dik klop van D.I.V.A. in Groningen (7-0) en de JO15-1 speelden zeer knap 3-3 tegen Zeerobben.
De komende weken zijn er naast wedstrijden van het “Earste en Twadde” enkele inhaalwedstrijden. Zaterdag 10 maart is er weer een volledige competitie ronde!

20 februari 2018