Rondje langs de velden……

De JO13-1 op kampioenkoers?

Afgelopen weekend kwamen alle v.v. Arum teams in de wei. Vrijdag trapte het 35+ team af in st. Jacob. tegen de plaatselijke club werd de eerste wedstrijd met 2-0 gewonnen. Daarna hadden onze mannen een half uur rust. en dus stijf! Daarna werd verloren van st. Anna, Berlikum en Minnertsga.
Op zaterdag 24 maart j.l. hielden de JO15-1 spelers knap stand thuis tegen Franeker, ruststand en eindstand 3-3. De JO09-1 versloegen op hun beurt SDS JO09-2 met 8-4. De Vrouwen kregen tegen en in Franeker klop van de koploper met 17-4. Ook de JO17-1 kreeg klop van de koploper. Oudehaske was duidelijk met 6-1 te sterk. De JO17-2 daarentegen won heel knap van de JO17-2 van buurdorp Witmarsum met 2-1. De beide JO11 teams moesten het onderspit delven tegen respectievelijk Oeverzwaluwen (4-3) en AVC .
De JO13-1 won in Sexbierum van de plaatselijk AVC met 5-1 en is met 3 winstpartijen duidelijk op weg naar een hoge klassering. een evt. kampioenschap zal met Harlingen moeten worden uitgevochten. en laat dat nu net de tegenstander zijn komende zaterdag!

(verslagen Arum 1 en 2 elders op deze site)

Komend Paasweekend is er een inhaalprogramma! zie: Programma 31 maart

27 maart 2018