Competitie en andere mededelingen

De competitie-indelingen zijn alweer een tijdje bekend. Echter hebben er de laatste weken toch wel een aantal  wijzigingen plaatsgevonden. De wijzigingen per team (van Twadde tot JO08-1) kunt u vinden onder het kopje Competitie. De toegevoegde teams zijn schuingedrukt. Verwijderde teams, staan doorgestreept.
Ook is de 35+ indeling bekend, zij spelen hun competitie in toernooivorm op de vrijdagavond. De data voor de najaars-reeks zijn:  14 en 28 september, 12 oktober (in Arum) en 2 november.

Reeks, hele- of dubbele competitie
De JO19, JO17, JO15, JO12, JO11 en de JO09 spelen voor de winterstop een halve competitie. Ze treffen alle teams 1 keer, uit of thuis. De JO13 en JO08 spelen een hele competitie voor de winterstop. Na de winterstop worden deze teams weer opnieuw ingedeeld! (dit geldt ook voor de 35+)
Het eerste en het tweede (senioren) spelen een gehele competitie (voor het hele seizoen) Het Vrouwenteam speelt een dubbele competitie (voor het hele seizoen)

Rijschema’s
Binnenkort zullen ook de Rijschema’s weer op deze site komen te staan. Of u krijgt ze alvast via de leiders. Dit Rijschema geldt alleen voor de competitiewedstrijden. De bekerwedstrijden worden via de leider geregeld. Zaterdag 22 september begint de competitie.

Bewaarnummer
Binnenkort komt de v.v. Arum ook weer uit met haar bewaarnummer met daarin alle informatie over de vereniging en teams. (de meeste informatie kunt u trouwens ook op deze site vinden)

Arum 1 en 2 thuis!
Wanneer Arum 1, het eerste een thuiswedstrijd heeft, speelt het Twadde ook thuis. Dit verzoek is gedaan bij de KNVB en dus gehonoreerd.

JO19 & JO17
In de oudere jeugd is de v.v. Arum (& Stormvogels’64) een samenwerking aangegaan met Mulier. En daarom spelen deze “Arum-Achlum” jeugdteams onder de noemer van Mulier als: ST Mulier/Arum/ Stormvogels’64. Het Arum/Stormvogels’64 JO19 is dan de ST Mulier/Arum/ Stormvogels’64 JO19-2, de Arum JO17 wordt ST Mulier/Arum/ Stormvogels’64 JO17-2. Echter hier spelen geen Achlumers maar wel 4 Kimswerders. Een echt regiogeheel!

Leiders/trainers vergadering
Op maandag 17 september zal er een korte leiders/trainers worden gehouden in de kantine van de Bining. (uitnodiging volgt)

4 september 2018