De JO12 en JO13 kampioen!

De JO12 en de JO13  waren in deze najaarscompetitie volop in de race voor het kampioenschap. De JO13 pakte de titel twee wedstrijden voor het einde al uit tegen Wardy uit Ferwerd. Afgelopen zaterdag speelden ze overigens nog een spannende wedstrijd tegen VSV’31 van Vlieland. Het werd een nipte 3-2 overwinning. Waarna de huldiging volgde.

De JO12 moest het kampioenschap afgelopen zaterdag veiligstellen tegen een andere titelkandidaat n.l.: MKV’29. Het werd een heerlijke wedstrijd waarin Arum net altijd aan de goede kant van de score bleef en er met 5-3 werd gewonnen. Voor het gros van dit team was het alweer het vijfde kampioenschap in hun nog prille carrière. Ook na deze wedstrijd werd er gehuldigd. Uit handen van het Jeugdbestuur, Redmer Brouwer, Rainier van der Veen en Gosse Wijbenga kregen alle spelers een mooie medaille en was er een roos voor de begeleiding. Huisfotografe Anneke Westra legde beide teams even vast op de gevoelige plaat.

De JO12: Achterste rij v.l.n.r.: Leiders/trainers: Doede de Vries, Geert Akkerman, Robert Rinia, Willem Miedema en Sake Bosch. Middelste rij v.l.n.r.: Mike Hoekstra, Thomas Tolsma, Elmar Akkerman, Inez Bosch, Stian Rinia en Andries de Vries. Voorste rij v.l.n.r.: Jurre Bosch, Jorrit Bosch, Jan Friso Anema en Rimmer Dijkstra.

De JO13: Achterste rij v.l.n.r.: Leiders/trainers: Michel jorna en Francis van der Heuvel. Middelste rij v.l.n.r.: Roy de Vries, Redmer Fokkema, Liam van der Heuvel, Mark Reinsma, Jasper Hylkema, Menno van der Veen, Wilco Strikwerda en Remco Elzenga. Voorste rij v.l.n.r.: Matthijs Palma en Indie van IJs.

11 december 2018