Rondje langs de velden……

Ut Twadde, de JO19, de JO8 en de JO15 kwamen afgelopen zaterdag niet in actie (afgelasting en afbellen tegenstander en inmiddels klaar met de competitie) De JO13 en JO12 werden dus kampioen(lees vorige item op deze site)
De JO11 won hun laatste wedstrijd in de najaarsreeks heel knap thuis tegen Woudsend met 4-1. Het was hun derde overwinning. De JO9 won maar liefst met 7-5 tegen Scharnegoutum. De goals werden hier gemaakt door Jens Ozinga (5x), Niek Visser en Sem van Eijk. En de Vrouwen moesten met 9-3 het onderspit delven tegen de koploper Zeerobben.  Vooral voor rust, 6-0, werd er te weinig gebracht. Arum herstelde zich in de tweede helft en scoorde net als de tegenstander drie keer.
De JO17 won in uiterst spannende parij in Deinum met 4-3. ruurd Faber scoorde drie keer. Coach Lieuwe werd deze zaterdag vervangen door Jan Jarich Veldman, en met het resultaat…….
Jan Jarich leidt op zijn beurt Martijn Wiersma, langdurig geblesseerd, op als coach. en dat ging prima.

Voor de meeste teams zit de competitie erop, alleen de Vrouwen, de JO17, Ut Twadde en de JO15 spelen op 15 en of 22 december nog een inhaalwedstrijd.

11 december 2018