In een hokje plaatsen!

Wij zijn binnen de vereniging niet zo van het: “Iemand in een hokje plaatsen”. Maar als de behoefte er is kunnen we soms niet anders. En daarom worden onze Programmaboekjes verkoopsters vanaf 2019 in een mooi hokje geplaatst. De Tentcommissie van Arum stelde dit hokje (voorheen kassa-hokje bij de Merke) beschikbaar. En daar zijn we zeer blij mee. Nog een likje verf (clubkleuren) en we hebben er weer een mooi “accommodatie sieraad” bij.

Afgelopen zaterdag 16 februari ging het hokje voor het eerst in gebruik. De coach van de JO17 reageerde “zeer filosofisch” als eerste: “Jullie kunnen mijn echtgenoot wel in een hokje plaatsen maar ze is geen hokjesdenker. Ze denkt namelijk wel eens in cirkels en daar bedoel ik niet de middencirkel mee”.
Andere supporters hadden het al over “op hok plicht” voor Programmaboekjes verkoopsters.
Verder werden er nog opmerkingen geplaatst zoiets met hokkelingen, makke schapen en losse konijnen…..(het niveau daalde)
Weer andere supporters hoopten na de wedstrijd dat onze wedstrijdsecretaris, ook begenadigd “frituurder”, in het hokje een aantal hapjes zou bakken…..
De naam “Frietkot Gosse DoubleYou” was al snel geboren.
Maar wij zijn er heel blij mee als bestuur van de v.v. Arum en natuurlijk zijn de verkoopsters dat nog het meest. (zie foto’s)

19 februari 2019