Rondje langs de velden…

Drukke week voor de wedstrijdsecretaris.
Vorige week startte de competitie wat betreft de voorjaarsreeks. Het zou afgelopen zaterdag een vervolg krijgen. Op de JO13 na zouden alle andere teams in actie komen. Maar vakantie en de griepepidemie maakten dat er maar vier v.v. Arum teams in actie kwamen. De JO09 had te weinig spelers maar speelden 5 tegen 5. In Blauwhuis was de thuispartij met 5-0 ter sterk. De JO11 moest in Makkum tegen de plaatselijke JO11 en moest met 3-1 het onderspit delven. De JO12 poetste een 3-0 achterstand weg en speelde 3-3 gelijk thuis tegen Tzum. En tot slotte behaalde de JO17 een knappe en krappe overwinning thuis tegen F.V.C. Het werd 1-0.
De wedstrijden van de overige teams moesten door de wedstrijdsecretaris afgelast worden, soms op het laatste moment en of worden verplaatst. De afgelastte wedstrijden moeten overigens door onze wedstrijdsecretaris weer opnieuw worden ingepland. Het zijn voor hem drukke weken.

Komend weekend is er een beker en inhaalprogramma. De JO12 speelt thuis voor de beker thuis tegen Irnsum. Ook It Twadde speelt thuis maar dan een competitie inhaalduel tegen Leovardia (aanvang 14.30 uur). Het Vrouwen team speelt uit in Leeuwarden.

Een aantal jeugdteams speelt zaterdag a.s. het MAMST toernooi in Makkum.

20 februari 2019