JO12 bij de laatste 8!

Afgelopen zaterdag speelde onze JO12 “voor de Beker” thuis tegen Irnsum. Bij winst zou dit talentvolle v.v. Arum team zich plaatsen bij de laatste acht. Deze jongens en Inez (met deze samenstelling) komen de laatste jaren altijd vrij ver in de Beker. Maar bij de laatste acht kwam het nog nooit.
Irnsum begon de wedstrijd voetballend beter dan Arum. Maar het stond na 5 minuten wel 2-0 voor Arum. Irnsum kwam terug naar 2-1 en de wedstrijd leek te kantelen. Vlak voor rust werd het echter 3-1 en na de limonade al vrij vlot 4-1. De tegenstander geloofde het wel. De einduitslag werd overigens geflatteerd 8-2 voor Arum. Maar de volgende ronde is bereikt.
En zo mag de JO12 zich opmaken voor de kwartfinale. Deze wordt gespeeld op zaterdag 30 maart a.s. De loting vindt binnenkort plaats. De kans is groot dat de tegenstander dan niet uit Friesland komt. Voor zover we namelijk na kunnen gaan is Arum JO12 de enige Friese vertegenwoordiger nog in deze KNVB District Noord beker. Wordt vervolgt…….

25 februari 2019