v.v. Arum nieuws e.d.

Update Wedstrijdbriefje
Redmer Brouwer stuurde gister (25-2) nog even een update wat betreft het wedstrijdbriefje nummer 8:

Vijfendertig-plus 26 april in Arum
Het is inmiddels bekend dat onze mannen van de 35+ in actie komen op vijf vrijdagen. De eerste keer is dat op vrijdag 29 maart in Sneek bij LSC. Op vrijdag 12 april is dat weer in Sneek nu bij Black Boys. Op vrijdag 26 april, de avond voor Koningsdag, zijn onze 35-plussers in Arum te bewonderen. En vervolgens spelen ze op 10 mei in Tzum en 24 mei in Scharnegoutum.

Voetbalschool
Volgende week vrijdag 8 maart start weer de voetbalschool. Dit halfjaar is dat voor de JO8, JO9 en JO11. Officiële uitnodiging volgt.

Verslag MAMST
De toernooileiding stuurde ons gister het verslag van het MAMST toernooi 2019. Download hieronder.

Onthulling?
Op zaterdag 16 maart vind er ’s morgens een onthulling plaats bij het kunstgrasveld……
Wat het is houden we nog even geheim.

Webshop v.v. Arum
Ook binnenkort gaat de Webshop van de v.v. Arum via deze site online. Met op v.v. Arum trainingspakken en voetbaltassen de eerste maanden extra korting. Meer informatie volgt t.z.t.

Hippo….op bezoek
Zoals inmiddels bekend neemt onze hoofdtrainer Edwin ook altijd een supportersschaar mee uit Hippolytushoef (v.v. Succes) bij de wedstrijden van Arum 1. Onder hen regelmatig de bijna 80-jarige Mister v.v. Succes (de voetbalclub uit Hippo) Rits Poelman. Over hem stond laatst een interview op de Wieringer nieuws-site met een foto van Rits bij de wedstrijd Arum 1- S.S.S.’68
Klik hier voor dit artikel
Overigens zijn ze bij v.v. Succes al bezig met de derby Arum – Witmarsum. Prachtig natuurlijk, lees hieronder of klik op deze link

Succes on Tour!
Beste Successers,
Na een carrière als assistent trainer bij ons aller club staat clubman Edwin Wittink dit seizoen voor het eerst op eigen benen als hoofdtrainer. Zoals bij velen bekend doet hij dit niet onverdienstelijk bij onze noorderburen net over de grens in Arum, Friesland.
Zaterdag 23 maart a.s. speelt Arum 1 de zeer beladen derby in de strijd om het kampioenschap in de vijfde klasse, tegen Mulier uit buurtdorp Witmarsum. De aftrap zal zijn om 14.45 uur.
We zouden het mooi vinden als vele Successers Edwin een hart onder de riem gaan steken! We hopen dan ook veel Wieringers te begroeten daar.
Voor diegene die wat meer willen integreren met de Friezen, is er na afloop van de wedstrijd in de kantine van Arum een optreden van troubadour Sipke de Boer (wie kent hem niet!). Voor deze groep willen we een busje laten rijden.

26 februari 2019