Rondje langs de velden…….

Afgelopen zaterdag 2 maart stonden er een aantal inhaalwedstrijden op het programma. Het Twadde moest thuis tegen koploper Leeuwarden Zwaluwen en moest met 3-1 het onderspit delven. Met name was Arum aanvallend onmachtig. De JO15 heeft het vrij zwaar in de 2e klasse. De wedstrijd tegen SWZ werd verloren. SWZ was deze zaterdag een maatje te groot (1-7). Het team kwam afgelopen zaterdag nog wel even op de foto in de Arum shirts.(zie foto)

De JO8 kwam uit tegen DFC in actie en moesten met een 8-2 verlies huiswaarts keren. Met diezelfde cijfers won de JO19 in Sneek bij L.S.C. De twee invallers van de JO17, Germ Epema en Kevin Buma deden het prima in de JO19. De 8-2 was echter wel geflatteerd. De doelpunten werden o.a. gemaakt door Dirk Henk, Jens, Jort, Hidde en Jorrit.

Komende zaterdag wordt het weer druk op sportpark “de Bining”. Dan staan er 7 wedstrijden in Arum op het programma. En komt de JO7 voor het eerst in actie (bij DTD, Koarnjum)

4 maart 2019