Arum thuis tegen Holwerd

Arum wil dit seizoen graag meedoen om de prijzen (kampioenschap en/of periodetitel) en daarin is het aardig op weg. “Maar we hebben nog niks” sprak trainer Edwin Wittink na de laatste wedstrijd, die twee weken terug terecht van S.S.S.’68 met 3-1 werd gewonnen. Het vlaggenschip van de vereniging verstevigde met deze winst haar tweede plek en won de vijfde wedstrijd op rij in het kader van de tweede periode. Deze periode omvat zeven wedstrijden en zaterdag a.s. dan de zesde, thuis tegen Holwerd.
Arum kende voor de winterstop in Holwerd een lastige tegenstander. In de slotminuten werd toen pas de overwinning veiliggesteld.
In de strijd om de tweede periode is Blija de grootste concurrent. Zij staan slechts twee punten achter Arum.
Bij winst van Arum en gelijkspel of verlies van Blija zaterdag zou er een feestje kunnen worden gevierd (tweede periode titel)
Als voorwedstrijd speelt Arum 2 tegen Franeker 2, aanvang 12.30 uur.

6 maart 2019