Vooraankondiging: “el Clásico”

Alvast even een vooraankondiging: Komende zaterdag 23 maart a.s. wordt weer de derby der derby’s ook wel genoemd de ‘el Clásico van Súdwest-Fryslân’, Arum – Mulier gespeeld. Vorig seizoen eindigde Arum – Mulier in een 2-0 overwinning voor Mulier. En het seizoen daarvoor werd Arum thuis ook al verslagen toen met 2-1.
De laatste thuisoverwinning van Arum tegen Mulier is inmiddels 36 jaar geleden en dateert uit 1983 op een doordeweekse avond (13 april) werd het toen 3-0 voor Arum. Een van de doelpuntenmakers was toen bij Arum de “voetballende dominee” en aanvoerder Hans van der Wal.(zie foto:links)

Hoe verloopt de wedstrijd deze zaterdag anno 2019?

Komt allen voor een leuke, spannende en plezierige wedstrijd. Aanvang 14.45 uur op Sportpark de Bining.
Na afloop (17.00 uur) in de kantine livemuziek met Sipke de Boer.

14 maart 2019