Rondje langs de velden…..

Het was het weekend van de drie-twee’s. Het eerste won met 3-2 van Mulier. Maar ook het tweede won thuis met 3-2. Tegen Berlikum was het derde doelpunt van “de verloren zoon” Mike een zeer fraaie. In Harlingen won de JO12 met 3-2 van Zeerobben. De JO11 verloor thuis met 3-2 van NOK en met dezelfde cijfers verloor de JO15 in Makkum. Met een dubbele 3-2 n.l.: 6-4 won de JO17 thuis in een spectaculaire wedstrijd tegen IJVC/Blauwhuis. En pakte door deze overwinning weer de koppositie in de stand van deze voorjaarsreeks.
Bij de stand van 3-1 achter hadden de jongens van onder de 19 twee opgelegde kansen om er 3-2 van te maken. En om er weer een wedstrijd van te maken. Het gebeurde niet en ze moesten met een 5-1 nederlaag van het veld.(en 2-3 werd het bij Nederland-Dui..)

De JO9 won met 4-2 van LSC. De wedstrijd was de eerste met gebruik van het nieuwe scorebord. Daley Hoekstra scoorde het eerste goal die op het scorebord kwam.
De JO8 speelden de derby tegen zustervereniging Stormvogels’64 en werd na een leuke wedstrijd met 4-0 gewonnen door de Achlumers.
De JO7, JO13 en het Vrouwenteam kwamen wegens verschillende redenen niet in actie.
Volgende week is er een Beker- Inhaalprogramma.

26 maart 2019