JO12 beker, JO7 thuis en 35+ in Sneek

Komend weekend is er een inhaal- en beker-programma, Arum 1, het Vrouwentam, de JO19 en de JO13 komen allemaal in actie.
Ook onze JO12 komt in actie en is bij de laatste 8 van de Beker aan het sterke OKVC JO12-1 uit Oldehove (Groningen) gekoppeld.
De kwartfinalewedstrijd zal in Oldehove op zaterdag 30 maart worden gespeeld om 10.30 uur. De winnaar plaatst zich voor de finaledag op zaterdag 1 juni wrs. in Zuidwolde.
Het nieuwe v.v. Arum team de JO7 zijn alweer een paar zaterdagen in actie. Maar nu mogen ze hun kunsten voor het eerst laten zien in Arum. Hun wedstrijden in toernooivorm tegen DTD, Tzummarum, Minnertsga en st. Anna. vangen om 9.00 uur.
En voor het eerst na de winterstop komen de mannen van de 35+ in actie. Zij spelen bij LSC in Sneek tegen Black Boys, Scharnegoutum, Tzum en LSC.

28 maart 2019