Arum thuis tegen W.W.S.

Zaterdag 13 april speelt Arum tegen W.W.S. (Wirdum, Wytgaard en Swichum) Twee weken geleden verloor Arum van Wardy maar pakte wel de tweede periodetitel. En is dus verzekerd van na-competitie wat betreft evt. promotie naar de 4e klasse.
Vorige week won Arum vrij simpel van Ouwe Syl en omdat de koploper Ternaard twee punten verspeelde wordt het weer spannend wat betreft de titel. Maar daarin zijn we afhankelijk van Ternaard.
Wat betreft het behalen van de tweede plek in de eindstand, dit geeft privilege’s in de nacompetitie, heeft Arum 1 nog alles in eigen hand.
Maar onze mannen zullen zaterdag vooral voor de winst gaan om zich te blijven mengen in de titelrace.
In de uitwedstrijd in Wirdum behaalde Arum overigens een moeizame overwinning (0-2)
We zijn benieuwd wat het zaterdag wordt.
Arum- W.W.S. aanvang 14.45 uur op sportpark de Bining.

De zaterdagen 20 (Pasen) en 27 april (Koningsdag) is er geen programma voor Arum 1. Op donderdagavond 25 april speelt Arum een Oefenwedstrijd uit tegen IJ.V.C. te IJlst.
Op zaterdag 4 mei speelt Arum 1 voor de competitie uit tegen C.V.O. (op een voor onze trainer zeer bijzondere dag)

10 april 2019