Webshop vragen.

Er zijn nog een aantal onduidelijkheden wat betreft maten trainingspakken. levering, v.v. Arum sokken e.d.
Daarom even voor alle duidelijkheid:
We zijn deze webshop nu al begonnen om iedereen de kans te geven de v.v Arum kleding e.d. aan te schaffen voor het begin van het nieuwe seizoen.

LET OP! bestel voor 1 mei 2019 wat betreft de korting de v.v. Arum Trainingspakken en Tassen!

Trainingspak: verschillende maat jasje en broek?
Het is mogelijk om een verschillend maat jasje bij een andere maat broek te bestellen wat betreft de Muta trainingspakken. (plaats deze verschillende maten bij opmerkingen)
LET OP! Dit kan na 1 mei niet meer.

Leveringstijd
Na 1 mei zal de productie wat betreft de Muta v.v. Arum trainingspakken en tassen in gang worden gezet. De levering van deze pakken en tassen is dan niet eerder dan eind juni. Maar ruim op tijd voor het nieuwe seizoen!
De leveringstijden voor de Hummel producten variëren van een week tot 2 weken.

v.v. Arum sokken
In de webshop staat kousen van Hummel. Dit zijn speciale trainingskousen… (geen Arum sokken)
Bij Sake Bosch kun je voor €10 een paar echte originele v.v. Arum voetbal-sokken halen.

Aflevering
Heeft u gekozen voor laten bezorgen:
Selecteer deze optie als je je bestelling wilt laten bezorgen door een v.v. Arum vrijwilliger. Iedere 1e week van de maand worden de bestellingen van de voorafgaande maand in 1 x opgehaald bij Muta Sport en dezelfde week bezorgd bij de leden.

Voor verdere vragen:
Pieter Tolsma (06-20983473) en/of Mark Reinsma (06-50990774)

24 april 2019