Rondje langs de velden…..

Afgelopen vrijdag 26 april kwam de 35+ in Arum in actie. Scharnegoutum behaalde op deze avond de meeste punten. Gevolgd door Black Boys en Tzum. Arum won slechts 1 wedstrijd. Tegen L.S.C. werd het in de eerste wedstrijd 1-0 voor de Arum/Achlum veteranen.

Titel?
Er zijn nog twee v.v. Arum teams die meedoen in de strijd wat betreft het kampioenschap. In die strijd behaalde de JO17 afgelopen zaterdag 4 mei een ruime overwinning in Bolsward (8-1) met nog twee wedstrijden te gaan wordt het spannend. Komende zaterdag speelt Arum de topper thuis tegen O.N.S. (koploper met 1 punt meer) om 9.00 uur.
Ook de JO13 doet nog mee voor de titel, maar ging afgelopen zaterdag onderuit tegen concurrent Workum met 7-4. Met nog 5 wedstrijden te gaan (zij spelen in een competitie van 7 teams) is er nog van alles mogelijk.

De JO7 in Arum
De allerkleinsten van de v.v. Arum zijn begonnen aan hun nieuwe reeks. En mochten in de eerste ronde in Arum spelen. Hier een verslag van trainer/leider Riemer Visser:
Nieuwe ronde nieuwe kansen team JO-7 heeft leuk gevoetbald 2 wedstrijdjes gespeeld met de volgende uitslagen
Arum – FVC 0-4
Arum – Minnertsga 0-4
de leeftijdsverschillen zijn in deze competitieronde minder groot. mede leider/trainer Elmer en ik zien mogelijkheden 👍
Op naar de volgende wedstrijd

Ook de JO8 kwam in actie, hier een zakelijk verslagje van de leider:
SJO Oudega /Heeg/ H.J.S.C.-Arum JO8
2-1 Jelle afstandsschot
2-2 Jelle
4-3 eigen goal

De JO11 (9-4 tegen IJVC/Blauwhuis) en de JO12 (2-4 tegen Deinum) verloren beide hun wedstrijd. En om aan te geven hoe koud het was zaterdag, werd bij de JO11 de wedstrijd onderbroken omdat het veld in IJlst wit zag van de hagel!
En tot slot kwam het Vrouwen team nog in actie. In een zeer spannende wedstrijd won Arum nipt met 1-0 van O.N.B. De matchwinnares was Jasmijn van Althuis.

Volgende week maken we weer een rondje langs de velden….

7 mei 2019