Zevende ster voor IJs.

We hebben er even op moeten wachten dit seizoen, het zat hem niet altijd mee, maar volgens de “Voetbal Nederland” site maakte IJsbrand Dijkstra afgelopen zaterdag tegen Blija zijn vierde van dit seizoen en daarmee zijn 175e competitiedoelpunt in Arum 1. Een onvoorstelbaar aantal waarmee hij bij de v.v. Arum de topscorer aller tijden is. Hij maakte afgelopen zaterdag ook nog zijn 176e. En kan zijn totaal komende zaterdag nog hoger uit laten vallen. Wanneer hij zijn laatste competitiewedstrijd voor de v.v. Arum speelt.

Zijn eerste competitie-doelpunt scoorde de nu 30-jarige IJsbrand op 10 september 2005 in de met 6-1 gewonnen uitwedstrijd van Arum tegen Franeker. Een maand later, 8 oktober 2005, scoorde hij tegen Boornbergum zijn eerste hattrick.

Een overzicht van hoeveel doelpunten IJsbrand gescoord heeft en tegen welke club kunt u vinden op: https://www.voetbalnederland.nl/clubnieuws.html?a=2&r=3247280

IJs in actie uit tegen Tollebeek een aantal seizoenen geleden!
20 mei 2019