Competitie en Training

Er zijn voor aanvang toch nog wat wijzigingen wat betreft competitie indelingen. Op basis van de bekerresultaten van de JO13 is er voor gekozen om dit team hoger in te delen. Na de nodige mailtjes e.d. heeft onze wedstrijdsecretaris er voor kunnen zorgen dat SJO Arum/Stormvogels’64 JO13-1 in de tweede klasse gaat spelen. Ze zijn ingedeeld met o.a. Mulier JO13-1, Scharnegoutum JO13-1, SJO Oudega/HJSC/Heeg JO13-1, SWZ JO13-2, Oosterlittens JO13-1, Zeerobben JO13-2 en SDS/Nijland JO13-1 en JO13-2.
Door deze nieuwe indeling komt het reeds gepubliceerde rijschema te vervallen. Er komt binnenkort een nieuw rijschema.

Bij de competitie van Ut Twadde heeft Franeker 4 zich teruggetrokken. en bij de JO19 vervalt de wedstrijd tegen G.A.V.C. JO19-2.

Tweede training JO15
Voor de liefhebbers van de JO15; zij kunnen meetrainen (tweede training) met de JO17 op maandag van 18.45 tot 19.45 uur o.l.v. Pieter Tolsma in Arum. De training in Achlum is daarmee komen te vervallen.

Leiders/Trainers
Omdat de leiders/trainers vergadering is komen te vervallen maar toch zijn er nog een paar opmerkingen en vragen vanuit het bestuur. Die krijgen alle leiders en trainers even via de mail.

17 september 2019