Vergane glorie….

Vorige week dinsdagavond kwam ik ze tegen bij de uitwedstrijd van onze JO13 bij Zeerobben. Oud v.v. Arum trainer Jan van Loenhorst (Harlingen) en oud-leider Gerard Bijma (inmiddels ook Harlingen). Ze waren in de jaren negentig van de vorige eeuw het duo van “het eerste”, een mooie tijd. Jan van Loenhorst zijn humoristische uitspraken zoals “uitgekookte knielap” en “gebakken zeeveugel” leven nog altijd voort in de herinnering van mij en de andere toenmalige eerste en tweede spelers. Of de uitspraak tijdens de uitwedstrijd tegen de iets oudere scheidsrechter die 10 minuten te lang liet doorspelen: “Hoe laat gaat dat rusthus dicht”.
Oude herinneringen werden opgehaald en natuurlijk was het tijd voor een fotomomentje.

links Jan en rechts Gerard
17 september 2019