Terecht verlies Arum 1

Afgelopen zaterdag speelde Arum 1 de uitwedstrijd in Oudebildtzijl. Het eerste van de plaatselijke v.v. Ouwe Syl is sterk verjongt en kwalitatief een dusdanig team wat absoluut mee gaat doen om de prijzen dit seizoen. Arum werd afgetroefd op met name felheid. Een van Arumer kant matige vertoning. Trainer Edwin Wittink vatte de wedstrijd kort samen: “Wij waren slap. Slechte passing. 3 goals uit corners en 1 vrije trap op dezelfde plek tegen. Kwamen nog 2-1 voor, na slechte start. Toen leek er even niets aan de hand. Maar uit standaardsituaties weer achter. Daarna tegen ons zelf en tegen een fellere tegenstander gespeeld. Het uiteindelijke 5-3 verlies was dan ook meer dan terecht”.
Volgens een vaste supporter waren er slechts twee spelers die een voldoende haalden bij Arum; Jouke en BT.
Er zal dus volgende week uit een ander vaatje moeten worden getapt. wanneer de buurman, Mulier op bezoek komt.
De 3 Arumer doelpunten werden overigens gemaakt door Jorrit, BT en Kevin Jaarsma.

7 oktober 2019