De Vrouwen Kampioen!

Afgelopen vrijdag 18 oktober speelden onze Vrouwen de laatste competitieronde in toernooivorm wat betreft de Najaarscompetitie in Bolsward. Vooraf wisten de Arumer Lady’s dat ze aan 1 punt genoeg hadden om kampioen te worden. Dat werd in de eerste wedstrijd tegen F.C. Harlingen gelijk behaald. Met de 2-0 overwinning was het kampioenschap een feit. De druk was eraf bij de Arumer Dames en de scherpte ontbrak daarom ook in de volgende wedstrijden tegen Bolsward en Oosterlittens, die dan ook beide werden verloren. Maar de titel was binnen! Vlak na het laatste fluitsignaal werd de champagnefles geopend. En kregen de Vrouwen en trainer/coach Joris van Althuis, een toepasselijk woordje van de voorzitter, een roos van het bestuur. De officiële huldiging volgt aan het einde van het seizoen. Maar de Dames vierden dit kampioenschap natuurlijk op deze avond. Het bleef nog lang gezellig en onrustig in de gelagkamer van de herberg.
Hieronder een paar foto’s van afgelopen vrijdag! (klik op de foto’s om ze te vergroten)

21 oktober 2019