Arum thuis tegen Blija

Zaterdag 26 oktober speelt Arum 1 haar tweede thuiswedstrijd in deze competitie. Vorige week werd er in Wirdum met 6-2 gewonnen van W.W.S. Trainer Edwin Wittink was tevreden over de uitslag. Niet altijd over het voetbal wat onze jongens op de mat legden. “We maakten het ons zelf te moeilijk en waren slordig in keuzes bij balbezit, maar daar gaan we aan werken”.

Blija, de tegenstander van zaterdag, doet dit seizoen zeker mee om de prijzen, gezien hun positie en uitslagen tot nu toe. Ze staan slechts twee punten achter Arum. En versloegen b.v.b. dit seizoen de nummer twee S.S.S.’68.
Vorig seizoen won Arum met maar liefst 7-1 thuis van Blija. Maar in het verleden behaalde resultaten geven geen garantie voor deze wedstrijd! Het belangrijkste is om de drie “dure” punten in eigen huis te houden.

23 oktober 2019