Arum ruim langs W.W.S.

Anders dan de uitslag doet vermoeden heeft Arum een matige wedstrijd gespeeld tegen WWS. Arum leidde wel met 1-2 bij rust door doelpunten van Dani en BT, nadat het na 5 minuten met 1-0 achter stond. Tussendoor mistte Kevin nog een penalty en ging in de eerste helft vooral de passing erg moeizaam. Na de rust begon Arum wel sterk en was het na een handjevol kansen van Arum Kevin die de 1-3 maakte. Arum leek door te drukken, maar het was WWS dat na slecht uitverdedigen goed counterde en de 2-3 op het scorebord zette. WWS wilde meer en deed twee aanvallende wissels. Dit gaf Arum alle ruimte voorin en kon het makkelijk uitlopen naar 2-6 door doelpunten van BT (2x) en Kevin. Al met al een goede overwinning voor Arum, dat zo bovenin mee blijft draaien.
Aankomende zaterdag speelt Arum een thuiswedstrijd tegen Blija. Aanvang 14:45.

21 oktober 2019