Arum thuis tegen Lions’66

Komende zaterdag 9 november speelt Arum 1 de belangrijke thuiswedstrijd tegen Lions’66. Natuurlijk zijn alle wedstrijden belangrijk maar deze zaterdag is wel weer een mooie test. HSC Lions’66 uit Leeuwarden is namelijk zeker kandidaat voor een prijs aan het einde van dit seizoen. Vorig seizoen behaalden ze net als Arum de nacompetitie. Maar toen in de 5e klasse C. De Leeuwarders promoveerden, net als Arum, toen ook niet.

Arum speelde in februari 2017 voor het laatst tegen Lions’66, toen nog in de 4e klasse. Onze jongens wonnen toen nipt met 1-0. Wat wordt het zaterdag? Beide teams hebben de punten, om aansluiting te houden bij de top in deze spannende klasse, hard nodig.
Vorige week pakte Lions’66 een mooi puntje in de derby tegen het sterke Lac Frisia. Het wordt dus een echte test voor Arum tegen een van de sterkste teams van deze klasse.

6 november 2019