Leuke loting OFK

Op 22 november 2019 j.l. was de loting van het Open Fries Kampioenschap Zaalvoetbal te Franeker. Ook de v.v. Arum is weer van de partij.
Net als de afgelopen jaren organiseert Zaalvoetbalvereniging Franeker de Open Friese Kampioenschappen zaalvoetbal. Een uniek toernooi met het grootste aantal deelnemende teams in Noord Nederland, waar 48 vrouwenteams en 90 mannenteams strijden om aantrekkelijke 8 aantrekkelijke geldprijzenDe voorrondes worden gehouden op 2, 3, 6, 7, 8, en 9 januari 2020. Zaterdag 11 januari 2020 zijn de finalewedstrijden. Dit alles vindt plaats in sporthal de Trije te Franeker.
De v.v. Arum is ingedeeld in poule 7 met een aantal leuke tegenstanders zoals Helpman, FC Harlingen, IJ.V.C.(IJlst), LVV Friesland (veld) en Holwerd.
Op welke avond Arum de voorronde poule speelt is nog niet bekend.
Hieronder binnenkort het complete programma via www.ofk.frl

25 november 2019