Arum heeft weinig moeite met S.S.S.’68

Arum heeft een simpele overwinning geboekt op S.S.S.’68. Na een rommelig begin was het Arum dat vrij snel op 0-2 kwam door Kevin en Willy na twee mooie aanvallen. De wedstrijd was helemaal gespeeld toen de spits van S.S.S.’68 vlak voor rust een rode kaart pakte na een schandalige overtreding op Redmer. Arum kon rustig het balletje rondtikken en wist voor rust nog 0-3 te maken via Kevin.Na de rust kon Arum aan het doelsaldo gaan werken en deed dat redelijk. Er werden nog drie doelpunten gemaakt (BT, Kevin en Wessel), het hadden er meer kunnen zijn, maar uiteindelijk stond er wel een mooie 0-6 eindstand op het scorebord. Zo had Robert (die na anderhalf jaar weer eens onder de lat stond) een hele rustige zaterdagmiddag. Arum staat nu op een gedeelde tweede plaats met Ouwe Syl, Mulier en Marrum en heeft het één verliespunt meer dan koploper LAC Frisia. Aankomende zaterdag speelt Arum een thuiswedstrijd tegen Wardy.
Let op! Aanvang: 14.30 uur.

26 november 2019