Arum naar Beetgum.

Komende zaterdag 29 februari speelt Arum 1 de inhaalwedstrijd uit tegen Beetgum. Op deze bijzondere datum, want wanneer werd er voor het laatst gevoetbald op 29 februari, vangt deze inhaalwedstrijd aan om 14.30 uur.

Vorig seizoen verloor Arum twee keer tegen Beetgum. Thuis had het geen schijn van kans en werd het 3-0 voor de “Bitgumers”. In de uitwedstrijd verspeelde Arum een 2-0 voorsprong en ging met een 3-2 nederlaag naar huis. Onze jongens hebben dus wat recht te zetten….
Deze wedstrijd die al twee keer eerder werd afgelast is er nog een van de eerste periode.

De afgelaste wedstrijd Arum 1 -LAC Frisia 1 van afgelopen zaterdag is in eerste instantie gepland op donderdag 21 mei 2020!(Hemelvaartsdag)

25 februari 2020