Zaalvoetbaltoernooien in de wintermaanden

In de wintermaanden van dit seizoen worden er weer een aantal zaalvoetbaltoernooien gespeeld. Hieronder even een overzicht van alle toernooien:

Zaterdag 28 december
Ter afsluiting van het jaar 2019 zal op zaterdag 28 december 2019 in de Trije te Franeker het onderlinge zaalvoetbaltoernooi worden georganiseerd. Er is deze middag een toernooi voor alle SJO jeugd. (organisatie Jeugdcommissie) En voor de 35+, alle senioren de JO19, JO17, (JO15, met geboortejaar 2005) dames en alle kaderleden is er het zogenaamde “Brexit” toernooi. (organisatie hoofdbestuur v.v. Arum) Aanvang 13.00 uur (tot 16.00 uur).
De prijsuitreikingen (o.a. Sportman van het Jaar) zijn na afloop in de kantine van de Trije.

Dinsdag 7 januari
Op dinsdagavond 7 januari speelt een select groepje van de A-selectie haar voorronde op het Open Fries Kampioenschap Zaalvoetbal te Franeker. Zaterdag 11 januari 2020 zijn de finalewedstrijden.
De v.v. Arum is ingedeeld in poule 7 met een aantal leuke tegenstanders zoals Helpman, FC Harlingen, IJ.V.C.(IJlst), LVV Friesland (veld) en Holwerd.
U vindt het complete programma via www.ofk.frl

Zaterdag 25 januari
Is er in de gymzaal van Achlum een onderling toernooi voor de SJO jeugd van de JO7 t/m de JO11. Organisatie is in handen van het SJO (jeugd)bestuur.

Zaterdag 15 februari
Het jaarlijkse MAM-toernooi (Makkum, Arum met Stormvogels’64, Mulier) zal op zaterdag 15 februari in de sporthal van Makkum worden gehouden. Dit is voor de JO7 t/m JO13. Wedstrijdprogramma e.d. volgt later.

19 december 2019