Arum – Mulier: meer dan een wedstrijd!

Nu kunnen we een heel informatief uiteenzetting optekenen over deze wedstrijd. O.a. dat deze inhaalwedstrijd nog tot de eerste periode behoort (deze titel is inmiddels voor LAC) en dat het tussen de nummer twee en zes uit de stand gaat. En dat de belangen voor beide teams groot zijn etc, etc, bla, bla, bla,….

Het is simpel: zaterdag 18 januari 2020 is de derby Arum – Mulier. En bij deze derby der derby’s tellen twee dingen n.l.: Strijd en Vermaak (lees feestje)
Natuurlijk wil je als speler en staf deze wedstrijd winnen. Maar het is toch een “feestje” voor diezelfde spelers en staf om deze wedstrijd voor veel publiek te mogen spelen. En voor het publiek is het weer een “feest” van de herkenning omdat de meeste wedstrijd bezoekers uit deze regio, Witmarsum e.o. en Arum/Achlum e.o., komen. Wat ook vermakelijk is, nu deze derby sinds 2017 weer op het programma staat, het aantal oud-spelers wat op deze wedstrijd afkomt. Elk met zijn eigen herinneringen aan deze derby die zij in het verleden speelden. Maar terug naar het heden:
We hopen zaterdag natuurlijk op een spannende en vermakelijke strijd.
Met na afloop nog een feestje met live muziek van Joop Obama in de kantine.
Kortom Arum – Mulier is meer dan alleen een wedstrijd!

Tot zaterdag.

13 januari 2020