Jammer en zuur.

Het Herenteam van de v.v. Arum kon afgelopen zaterdag op de finaledag van het OFK, net niet de laatste zestien bereiken, terwijl daar zeker de mogelijkheden voor waren. In een poule met vier teams moest Arum de strijd aan gaan met Twijzel, Workum en GAVC (Grou). De eerste wedstrijd tegen Twijzel werd met 0-0 gelijkgespeeld. Vervolgens werd er sneu verloren met 1-0 van Workum en werd GAVC met 2-0 verslagen. Maar de vier punten bleek een punt te weinig om de volgende ronde te bereiken.
Trainer Edwin vatte het als volgt samen: “Zuur, tegen Workum waren we beter. Die hadden we minimaal gelijk moeten spelen. Dat was verdient geweest. Maar als je het gehele toernooi in 8 wedstrijden 2 doelpunten tegen krijgt en 1 keer met 1-0 verliest, dan mag je met een goed gevoel terugkijken. En ook leuk dat er zoveel Arumers/Achlumers kwamen kijken.”
Jammer, volgend jaar weer een nieuwe kans.
zie: https://www.omropfryslan.nl/nijs/929765-fideo-grinzer-studinten-winne-frysk-sealfuotbalkampioenskip

13 januari 2020