Arum ruim langs Lions ’66

Arum heeft een mooie 0-4 zege geboekt op Lions ’66. Zo makkelijk als de uitslag doet vermoeden ging het echter niet. De eerste helft ging aardig gelijk op en Lions ’66 kreeg de grootste kans, maar gelukkig kon Willem op de doellijn redden. Arum zette hier wat afstandsschoten tegenover en een goal van BT werd op randje buitenspel afgekeurd. Net toen iedereen al aan een 0-0 ruststand zat te denken schoot Kevin gelukkig voor Arum een vrije trap in de korte hoek en ging Arum toch met een voorsprong rusten. Dit bleek een flinke opsteker, want na de rust was Arum oppermachtig. Aan het begin werden er nog wat kansjes gemist, maar toen Kevin er 0-2 van maakte was het verzet van Lions ’66 wel gebroken. Lions ’66 raakte een beetje gefrustreerd en waar de nummer 4 na een harde overtreding op Wessel nog heel goed weg kwam met een waarschuwing, mocht die na een schandalige overtreding op Tim alsnog met rood van het veld. Hierna speelde Arum de wedstrijd rustig uit en wist Kevin er na prima voorbereidend werk van BT en Tim nog op mooie wijze 0-3 en 0-4 van te maken.
Een mooie overwinning voor Arum op een tegenstander die thuis nog niet had verloren. Volgende week ontvangt Arum Ouwe Syl, de tegenstander die Arum de tot nu toe enige nederlaag van het seizoen heeft bezorgd. Aanvang: 14.45.

Foto’s van Willem Rienk zijn weer te bekijken op zijn Facebook pagina!

10 februari 2020