Mar gau ferjitte

Arum 1 kreeg afgelopen zaterdag een pak slaag van Ouwe Syl en staat weer met beide voeten op de grond. Op bijna alle fronten werd Arum afgetroefd door een sterk Ouwe Syl. Hoewel de wedstrijd en scoreverloop anders had kunnen lopen. In plaats van dat Arum 1-0 voor kwam werd het juist aan de andere kant 0-1 en 0-2 voor de rust. Na rust een sterker Arum. In de 53e minuut maakte Kevin fraai de aansluitingstreffer. Het publiek ging er voor zitten. Maar helaas de eerst volgende tegenaanval was het alweer raak voor Ouwe Syl. Daarbij kwam Arum speler Redmer dusdanig raar neer dat de ambulance hem moest ophalen. We wensen Redmer vanaf deze kant veel sterkte met de schouderblessure.
Nadat de wedstrijd een klein half uur stil had gelegen werd deze hervat. Ouwe Syl counterde echter rustig naar een uiteindelijke 5-1 overwinning.
“Mar gau ferjitte”, concludeerde een echte v.v. Arum supporter na afloop.

Arum een illusie armer. Echter komende zaterdag zullen onze jongens er weer moeten staan. Dan wacht namelijk koploper LAC Frisia thuis. Een mooie kans voor Arum om te herstellen van deze nederlaag.
Huisfotograaf Willem Rienk Miedema maakte weer een aantal foto’s van deze wedstrijd. Deze zijn te zien op zijn Facebook pagina: klik hier

17 februari 2020