Resultaten MAMST-toernooi

Afgelopen zaterdag werd het MAMST-zaalvoetbaltoernooi, alweer voor de 28e keer, afgewerkt in Makkum. De SJO Arum/Stormvogels’64 was er met 5 teams aanwezig. En met verschillende resultaten. Hier volgen een aantal verslagen:

JO09-2 (Arum)
De JO09-2 deed het met aanvulling van twee JO07 spelertjes prima in de jongste cat. en won de tweede prijs.

JO09-1 (Achlum)
In diezelfde poule werd JO09-1 heel knap derde (zie teamfoto, onderaan)

JO10-1 (Arum)
In de poule van de JO10/JO11 verloor dit jonge team vier keer en won het van Tzum: conclusie De vierde prijs.

JO11-1 (Achlum)
De Thunderbirds hebben in Makkum in dezelfde poule met de SJO JO10-1 met mooi combinatie spel de 1e prijs gehaald. Met 2-0 winst op Mulier, 3-0 winst op Arum, 6-0 winst op Tzum En 4-0 winst op Makkum werd de beker veilig gesteld . Na prachtige goals van Jelmer Jelke Jesse Chris en een hattrick van Tim En een legendarische redding  van Harmen gingen we voldaan naar huis. 🥇

JO12-2 (Arum)
Werd in de JO11/JO12 poule derde. Van Makkum werd nipt met een penalty verloren. En van Mulier werd om de tweede peijs ook net verloren na een spannende partij. Aldus leider Eize Douna.

JO12-1 (Achlum)
Zaterdag hadden we het M.A.M.S.T voetbaltoernooi in Makkum ! Samen met 3 teams van Makkum JO13, Mulier JO13 en Stormvogels’64 JO12.
De eerste wedstrijd was tegen Mulier , dat was voor ons boys even wennen …we weten wel als eerste de 1-0 binnen te tikken maar verliezen de pot toch met 1-2 . Bij de volgende wedstrijd waren we wel wakker en begonnen we geweldig te tikken , prachtig om te zien . De pot word gewonnen met 3-0 . De 3e pot is bijna identiek en word ook met 3-0 gewonnen . De 4e en tevens de laatste pot (Finale ) tegen Makkum was om te smullen . Wat een mooi voetbal en acties . We weten de wedstrijd met 2-0 te winnen om dat de mannen geweldig spel lieten zien en ons keeper gewoon iedere keer op de juiste plek stond . Prachtig !! De beker gaat voor de 3e keer mee naar Achlum!

Teamfoto’s staan op de site van v.v. Makkum: klik hier

De JO09-1

17 februari 2020