Geen enkele activiteiten bij de v.v. Arum/Stormvogels’64

Gisteravond ontvingen wij een brief Jan Dirk van der Zee, directeur Amateurvoetbal van de KNVB. (zie onderaan dit artikel)

Wij volgen het advies op. Er zullen dus de komende weken geen activiteiten bij de v.v. Arum en de v.v. Stormvogels’64 plaatsvinden.

Naast dat alle wedstrijden tot en met 31 maart 2020 al zijn afgelast komen ook alle trainingen, spelen van oefenwedstrijden of andere verenigingsactiviteiten te vervallen!

Beste bestuurder,

Helaas hebben we op basis van de nieuwe maatregelen van de overheid moeten besluiten om het amateurvoetbal (veld en zaalvoetbal) tot en met 31 maart niet door te laten gaan.

Wij adviseren alle amateurverenigingen om ook geen trainingen, oefenwedstrijden of andere grote bijeenkomsten te organiseren.

We hopen op begrip voor dit lastige besluit en de medewerking van alle clubs om gezamenlijk de competities tot een goed einde te brengen. De komende periode gaan we nadenken over een goede oplossing voor ons amateurvoetbal. Voor verdere informatie zie www.knvb.nl

Met vriendelijke groet,
KONINKLIJKE NEDERLANDSE VOETBALBOND