Spar en Poiesz acties stoppen.

Gister kregen we van zowel de Spar alsmede de Poiesz te horen dat ze per direct stoppen met hun “munten” actie voor de verenigingen. hieronder de mededeling van Spar Tolsma:

We vinden het een goede beslissing dat de Spar deze nieuwe maatregelen toepast. We zijn enorm blij dat jullie (iedereen die de v.v. Arum een warm hart toedraagt)  met ons hebben gespaard en willen de Spar Tolsma natuurlijk bedanken voor deze geweldige actie!!
Ook de Poiesz stopt i.v.m. de maatregelen rondom het coronavirus met de jeugdsponsoractie. Alle deelnemende verenigingen ontvangen 1000 euro. We zijn enorm blij dat jullie met ons hebben gespaard en willen de Poiesz natuurlijk hartelijk bedanken!!
En hierbij willen we ook de Jeugdcommissie en jeugdleden bedanken voor hun inzet op onze actiedag! (zie foto’s)

Het Bestuur

20 maart 2020