Volgend weekend De Quiz!

Michiel de Boer (vooral) en Pieter Tolsma hebben afgelopen dagen een Voetbalquiz in elkaar gezet. Met in totaal 50 vragen.
Deze quiz zal via de mail worden verstuurd op vrijdagavond 27 maart 2020. Je hebt dan een week de tijd om deze quiz te maken. Het antwoordformulier van de quiz moet dan via de mail worden ingestuurd voor vrijdag 3 april 21.30 uur!

Maandag 23 maart a.s.
We proberen maandag a.s. een mail te sturen naar alle leden (en vrijwilligers) van de v.v. Arum/Stormvogels’64. Met daarin een aantal instructies. Als je dinsdag nog steeds niets hebt ontvangen, kijk dan naar het quiz-nieuwsitem van dinsdag a.s. op deze site.

Voor wie?
We hebben 1 quiz gemaakt voor zowel jeugd en senioren. Jeugdleden kunnen natuurlijk de hulp inschakelen van de ouders.

Prijzen?
De prijzen zullen bestaan uit tegoedbonnen voor……..?
Dat houden we nog even geheim!

De benen van?
Een klein tipje van de sluier: Er zijn een groot aantal algemene voetbalvragen met afbeeldingen. Maar ook o.a. vragen met foto’s van alleen de benen van Arum/Stormvogels’64 spelers. Met natuurlijk de vraag: van wie zijn deze benen?
Op bovenstaande foto: De meesten hebben natuurlijk de benen van Nico Bruinsma al herkend! Maar van wie zijn benen links op de afbeelding?

20 maart 2020