Werom yn de tiid (met quizvraag)

Na het succes van de v.v. Arum voetbalquiz van Michiel de Boer van afgelopen weken en er “op ’t heden” nog steeds niet kan worden gevoetbald/getraind, gaan we maar even terug naar het verleden.
In de komende weken plaatsen we op deze site een aantal items, verslagen en/of foto’s e.d., uit het (recente) verleden.
Met daarbij elke keer 1 of 2 meerkeuzevragen. Achter elk antwoord staat een letter. De 17 letters van de juiste antwoorden vormen een naam van een voetballer. (je krijgt de letters niet op volgorde)
Uiteindelijk komt er daarna nog een quizje van Michiel de Boer. En deze quiz geeft een belangrijke aanwijzing wat betreft de naam van de bedoelde voetballer van 17 letters! er zijn natuurlijk weer leuke prijsjes te winnen.
Morgen een item over v.v. Arum 2 in 2006!
Vandaag alvast vraag 1:
Op de onderstaande foto (helemaal onderaan) uit 1947 staat de jonge v.v. Arum sterspeler Jan Hoekema. Hij is de vader een een bekende voetbalspeler uit de jaren 60 en 70. die o.a. bij Cambuur, Go Ahead, PSV, Lierske SK en Den Haag speelde. Op de foto hieronder scoort hij in 1971 tegen Real Madrid.

wat is de voornaam van deze voetballer:
A. Henk (i)
B. Jan (k)
C. Oeki (o)
D. Frits (h)

v.v. Arum 1 met o.a. bestuur uit 1947, Jan Hoekema staand vierde van rechts.
17 april 2020