Arum 1 oefent tegen WeePeeBee

Komende zaterdag oefent het eerste van de v.v. Arum thuis in Arum tegen 4e klasser Waterpoort Boys uit Sneek. Het is de eerste wedstrijd voor Arum 1 sinds 7 maart j.l. (5 maanden geleden) En dat had natuurlijk alles te maken met de corona crisis. En van dit corona virus zijn we nog niet verlost. Daarom roepen we toeschouwers op om alstublieft anderhalve meter afstand van elkaar te houden. Tijdens de wedstrijd, na de wedstrijd en in de kantine. We hebben overigens de kantine, in samenwerking met de kaatsvereniging, groter gemaakt door een tent voor de kantine te plaatsen. deze zal er voorlopig blijven staan. Maar met het mooie weer ga lekker buiten zitten.
Ook de spelers en staf zullen na de wedstrijd afstand moeten houden natuurlijk. We hebben extra douche gelegenheid voor de spelers.

Het bestuur van de v.v. Arum

13 augustus 2020