Geen doelpunten!

In de eerste wedstrijd sinds 5 maanden kwam de hoofdmacht van de v.v. Arum thuis niet tot scoren tegen Waterpoort Boys uit Sneek. Toch was het voetballend voor een kleine 100 man publiek een aardige wedstrijd. “Twee teams die willen voetballen”, zo sprak een vaste supporter na afloop. Er werd wel gescoord maar vermeend buitenspel zorgde ervoor dat er na 90 minuten een brilstand op het scorebord stond. De complete v.v. Arum selectie kwam in actie waaronder de nieuwe spelers Aron en Jesse en de lang geblesseerde Nico. Trainer Edwin was tevreden en kijkt uit na de tweede oefenwedstrijd tegen derde klasser Makkum, komende zaterdag 22 augustus a.s. in Makkum om 14.30 uur.
Ook Arum 2 speelt een oefenwedstrijd tegen Mulier 2 in Witmarsum om 12.15 uur!

18 augustus 2020