Maatje te groot.

Afgelopen zaterdag 22 zaterdag oefende het vlaggenschip van de v.v. Arum tegen en in Makkum. De in de derde klasse acterende Makkumers waren duidelijk een maatje te groot. Arum werd vooral op tempo en agressiviteit afgetroefd. Ook is Arum trainer Edwin Wittink defensief nog op zoek naar de juiste opstelling. En daarom was deze oefenwedstrijd ook weer nuttig. Arum verloor uiteindelijk met 4-2. Voor Arum scoorden Jeroen en Tim.
Volgende week speelt Arum 1 haar eerste bekerwedstrijd uit tegen Q.V.C. in Stavoren, aanvang 14.30 uur.

De oefenwedstrijd van It Twadde ging wegens een sterfgeval bij Mulier niet door. Deze is verplaatst naar komende zaterdag 29 augustus. Ook oefent It Twadde/Tredde komende dinsdag tegen Tzum uit.

23 augustus 2020