Wedstrijdprogramma bekend!

Afgelopen weekend zijn de competitie indelingen en het wedstrijdprogramma van de v.v. Arum en SJO Arum/Stormvogels’64 teams bekend gemaakt. Alleen de competitie indeling van It Tredde is nog niet bekend.(verwachten we deze week) En ook het wedstrijdprogramma van de Vrouwen en de 35+ is nog niet bekend.
Nu het wedstrijdprogramma bekend is, zal een dezer dagen het wedstrijdblaadje nummer 2 verschijnen. Eind deze week gevolgd door de rijschema’s van de pupillenteams. En de rijschema’s Junioren volgen de week erna.

Arum 1
Begint de competitie op zaterdag 19 september thuis tegen Boornbergum’80. De derby’s tegen Mulier worden op 28 november in Arum en op 27 maart in Witmarsum afgewerkt. (Arum 1 speelt de komende drie zaterdagen bekerwedstrijden)

It Twadde/It Tredde
Spelen net als Arum 1 een hele competitie. Met de komst van het Derde Elftal is er dus elke zaterdagmiddag voetbal in Arum. Competitieindeling en wedstrijdprogramma volgt deze week!
It Twadde speelt zaterdag 5 september voor de beker. De competitie start voor beide elftallen op 12 september.

JO19, JO17, JO14 en JO13
Spelen dus eerst drie bekerwedstrijden vanaf 29 augustus. En starten op 19 september met een halve competitie tot de winterstop. De JO13 spelen hun thuiswedstrijden tot de winterstop in Achlum.  In de winterstop volgt een nieuwe competitie-indeling.
De JO19 mag overigens op zaterdag 7 november naar Ameland. Waar het in actie komt tegen Geel Wit.

JO12, JO11, JO10-1, JO10-2 en JO08.
Deze 6- en 8-tallen spelen eerst een halve competitie van vijf wedstrijden van zaterdag 5 september tot en met zaterdag 3 oktober. Daarna hebben deze teams twee weken vrij. In die weken worden ze opnieuw ingedeeld in een competitie met 8 teams. Deze reeks van zeven wedstrijden start op zaterdag 24 oktober en eindigt op 5 december. N de winterstop worden deze teams weer opnieuw ingedeeld.
De JO11 en JO10-1 spelen hun thuiswedstrijden in Achlum.
De JO08 spelen zaterdag 12 september op Vlieland.

Vrouwen en 35+
De indeling is al wel bekend. Echter het wedstrijd programma nog niet. Bij teams starten overigens op vrijdag 25 september. Vervolgens wordt er gespeeld op vrijdagavond, 9 & 30 oktober en 13 november. Het vrouwen team speelt ook nog op vrijdag 27 november.

23 augustus 2020